2014. július 13., vasárnap

Esküvői torták

Az elmúlt héten a gondolataimat szinte kizárólag a torták kötötték le. Ezzel keltem, ezzel feküdtem. Már tavaly megkértek, hogy süssek egy lagzira tortát. Nagy kihívást jelentett, mert azért mégiscsak a fő tortát, a menyasszonyit is tőlem rendelték. Konkrét elképzelése volt az ifjú párnak ezzel kapcsolatban sok egyeztetés után lefixáltuk, hogy milyen legyen. Igyekeztem a tőlem telhető legalaposabban felkészülni és elkészíteni.
Az tortákat csütörtökön töltöttem be. Egymás tetején a hűtőben elfértek, de amikor ma reggel elkezdtem díszíteni őket rájöttem, hogy tovább nem rakhatom egymásra.. Először a "földszintes" tortákkal kezdtem és amikor mind a 4 elkészült elvittem az étterembe.

A szállításra sikerült kidolgoznom egy módszert, ami minden eddiginél jobban bevált. Az autó csomagtartójába vettem egy csúszásgátló szőnyeget és mióta arra pakolok nem történik baleset. A legnagyobb kanyarban is szépen egy helyben áll a torta. Jelen esetben is ezt a szőnyeget használtam és épségben eljutottam vele a célig.











A menyasszonyi tortát hagytam utoljára. Ezzel már egy kicsit előre dolgoztam a héten, a virágokat elkészítettem már kedden este. Az alsó legnagyobb csokitorta, azután fekete erdő, kókusz végül a legkisebb pedig gesztenye.
A menyasszony nagyon örült neki. Ők vették meg az ifjú párt a tetejére, ami csak az étteremben került rá. Később töltök fel még olyan képet, amit az étteremben készítettek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése